1
|
Zakup towarów realizowany jest na
podstawie pisemnych zamówien:
|
2
|
Świadectwo wzorcowania przyrządu
dostarczane jest na życzenie
klienta, za dodatkową opłatą
|
3
|
Świadectwa wzorcowania
wystawiane są dla:
- przyrządów pomiarowych i rejestratorów temperatury i wilgotności względnej otoczenia,
- dla mierników wilgotności drewna, papieru, materiałów budowlanych i innych materiałów.
|
4
|
Terminy realizacji:
- bezpośrednio po złożeniu zamówienia (jeśli towar jest w naszym
magazynie w Polsce),
- 2 do 3 tygodni od daty złożenia zamówienia (jeśli wybranego towaru
nie ma w naszym magazynie),
- jeśli przyrząd poddawany jest dodatkowo wzorcowaniu, termin realizacji wydłuża się o 3 dni w przypadku laboratorium bez akredytacji lub o 3 tygodnie w przypadku laboratorium akredytowanego oraz o 2 tygodnie w przypadku wzorcowania wilgotnościomierzy do drewna, papieru, materiałów budowlanych i innych materiałów.
|
|
5
|
Płatność:
Przedpłata na podstawie faktury pro-forma lub gotówka (pobranie) przy
odbiorze towaru. Inne formy płatności wymagają uzgodnienia.
|
6
|
Transport:
- poczta (na życzenie klienta),
- DPD (standard),
- inna firma kurierska, wybrana zgodnie z życzeniem klienta.
|
7
|
Gwarancja na dostarczane urządzenia:
12, 24 i 36 miesięcy, w zależności od asortymentu.
WARUNKI GWARANCYJNE:
-
Gwarancja obejmuje, licząc od dnia wysyłki, wszystkie uszkodzenia występujące w ciągu okresu gwarancyjnego, których przyczyną, dającą się udowodnić, jest wada materiału lub wadliwe wykonanie.
-
Zobowiązanie gwarancyjne ogranicza się do wymiany lub naprawy wadliwego wyrobu. Wszelkie dalej idące zobowiązania gwarancyjne, szczególnie w stosunku do powstałych strat, jest wykluczone.
-
Czas trwania naprawy gwarancyjnej nie wpływa na przedłużenie gwarancji na przyrząd.
-
Gwarancja wygasa, jeśli klient lub osoba trzecia dokona samodzielnie napraw lub zmian w przyrządzie.
-
Producent/dystrybutor nie odpowiada za szkody powstałe w czasie transportu oraz wskutek zastosowania odbiegającego od instrukcji obsługi lub uszkodzeń mechanicznych jak również nie ponosi odpowiedzialności za błędną interpretację odczytów oraz szkody, utracone zyski lub inne pośrednie straty wynikające z użytkowania przyrządu lub niemożności korzystania w wyniku jego uszkodzenia. Ponadto nie przyjmuje na siebie żadnych innych zobowiązań niż wyżej wymienione i nie akceptuje innych roszczeń niż wynikające z gwarancji i obowiązujących przepisów prawnych.
-
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne wykonywane są przez producenta za pośrednictwem dystrybutora. W przypadku napraw w ramach gwarancji, należy dostarczyć lub przesłać przyrząd razem z kartą gwarancyjną i opisem oznak uszkodzenia, do siedziby dystrybutora. Sprzęt wysyłany do naprawy należy zapakować w sposób bezpieczny, dystrybutor nie odpowiada za uszkodzenia sprzętu powstałe w czasie transportu. Koszty przesyłki wyrobu do miejsca naprawy obciążają nadawcę (użytkownika). Czas wykonania naprawy zależy od rodzaju usterki i trwa nie krócej niż 2 tygodnie. W przypadkach losowych czas naprawy może ulec przedłużeniu. Urządzenie jest naprawiane lub wymienione na nowe według uznania producenta.
-
Naprawa, która nie wynika z gwarancji jest fakturowana.
|
8
|
Serwis:
Gwarancyjny i pogwarancyjny producenta za naszym pośrednictwem.
|
|